Tranquillity

 

Preluata de la photos.rileyagency.com

 

Demult nu am mai avut o seară liniştită, în care să nu mă apese grija că am ceva de făcut. Simt că am nevoie de aşa ceva şi că merit din când în când. Cu siguranţă, mi-aş găsi şi acum o ocupaţie, însă, atunci când pot, îmi prinde bine să le las pe toate să curgă. Ştiu că nu voi putea pentru multă vreme să profit de această stare, mi-ar plăcea să stau puţin să meditez, dar recunosc că nu am încă putere suficientă să mă eliberez de tot ceea ce mă înconjoară.

Până voi avea forţa să mă detaşez complet, o să încerc să am momente în care să îmi ofer măcar puţină relaxare.

Nu va trece mult şi îmi voi relua dansul cu timpul şi emoţiile. Până atunci mă bucur de clipele în care nu fac nimic, doar las vremea să treacă. Sunt ca vânătorul de tornade care intră cu bucurie în miezul lor, ameţeşte în vârtejul creat, apoi, epuizat, se retrage puţin pe margine, ca la primul semn să se arunce din nou.

Dacă nu aţi încercat acest exerciţiu de eliberare sau nu v-aţi gândit la aşa ceva, căutaţi un moment potrivit pentru el. E foarte important să uităm de ceea ce ne apasă, măcar şi pentru câteva ore. Cine crede că este prea mult, nu se apreciază suficient pe sine însuşi ca să-şi ofere regalul.

Prin urmare, în seara aceasta, gata! Doar pace şi calm, în suflet şi în minte.

Un gând despre &8222;Tranquillity&8221;

Lasă un răspuns

