Tura de relaxare la Jijila

Nici pomeneala de peste la copca, poate, cel mult, vreun peste lesinat de soare chiar in propria baltoaca

Da, recunosc, lipsa de inspiratie in alegerea traseului. Spre Greci nu ne-am incumetat din cauza de caldura excesiva. Data viitoare!

A fost cam asa:

–          La 8, tzop! pe calul cel nou, maestrul „Blackthunder” (epoca lui „Rosenrot” s-a dus, din pacate)

–          La 8.30 scandal de-aiurea pe bac cu nenea de incasa banii;

–          Biciclit pana la Macin la Petrom. Ne-am hotarat sa o taiem spre Jijila pentru ca sunt curbe, diferente de nivel (mici, da’vioaie) si alte bucurii ale biciclitului;

–          La Jijila ne-am indesat intr-o curte unde, la umbra, am beut bere, pecsi, ce-a poftit fiecare si am facut cale-ntoarsa dupa jumatate de ora;

–          Io eram energizata de la pecsi, restul erau ofiliti de la bere. Pedalau cu avant, insa cascau destul de des;

–          Pana la Macin astia au devastat nucii de pe marginea drumului. Io, senina, m-am cam dat la fund şi i-am lasat pe ei sa adune nuci numai bune de scobit;

–          Peisaj de nota 10: balta, nuferi, lisite, pescari, serpentine, umbra si curenti de aer;

–          Mainile, de atata incordare, nu le mai simteam. Ce mi-e ciuda de naravurile astea de incepator de care nu mai trec odata! Vestea buna este ca fundul este ok, deci, din acest punct de vedere am progresat, mi-am tabacit noada;

–          Am reusit sa nu ne certam cu personalul de pe bacul de intoarcere. Ne-am felicitat pentru acest maret exercitiu ZEN;

–          La 13.30 am fost acasa si am beut si eu bere, in sfarsit! Apoi, plina de inspiratie (cred si io!), am scris pinguinilor pe o tema pe care, daca eram fresh, nici nu ma sinchiseam s-o abordez.

Poze n-am, pentru ca mie mi-a fost lene sa iau aparatul, iar Georgescu nu stiu de ce nu l-a luat, in consecinta, el este vinovat! Deci, trebuie sa ma credeti pe cuvant ca am spus adevarul si doar adevarul. Hac!

2 gânduri despre &8222;Tura de relaxare la Jijila&8221;

  1. Asteptam deci cu interes duathlonul ca sa dezbatem asemenea subiecte fierbinti :)-la racoarea toamnei sau a sticlei de bere.

Lasă un răspuns

