primul post branduit wordpress

Asa cum am anuntat pe 360, m-am mutat in casa noua!

Astept sa veniti si aici! Fac cinste, dar asa cum se vine la casa noua, trebuie sa lasati, cand treceti, ceva nou: adica niste ganduri sau niste pareri!

Mai am de aranjat niste chestii la posturile mai vechi, trebuie mereu cate ceva dichisit, pentru ca asa e intr-o casa: ai tot timpul ceva de lucru.

Dar mai bine sa trecem la treaba!

3 gânduri despre &8222;primul post branduit wordpress&8221;

  1. Buna Mirela! Ma bucur sa ne intalnim si pe aici! Multumesc pentru ca inca iti mai pierzi timpul inca citind posturile mele 🙂
    Multumesc si tuturor celor care mi-au recomandat 360toWP.
    A fost printre primele solutii pe care am incercat sa le aplic. Desi recomandarile au fost foarte incurajatoare, la mine nu a functionat aplicatia, iar „providerul” nu prea a mai fost disponibil ca sa-mi dea o explicatie sau o sugestie.
    Deci am trecut la varianta atat de cunoscuta, destul de strident numita „ad labam” 😀 care a functionat ireprosabil. Mai putin commenturile. Dar nimeni nu-i perfect :))

Lasă un răspuns

