Tzantzarei! Venim…

ffc1

Ei, dar sa vorbim si despre lucruri mai placute…

Vremea la Braila: http://weather.yahoo.com/forecast/ROXX0001.html

Am facut cumparaturi pentru we. Ca un adevarat organizator am mai avut niste propuneri de participare, unii au mai declinat, altii au insistat…

Am facut planul A, am facut planul B… Ce ma fac daca nici unul nu va functiona? Ca la planul C deja am ajuns in criza de inspiratie…

Noroc cu Alina si Cerasela ca au adoptat ideea si s-au implicat, altfel… Iti prinde bine un sfat cand nu stii ce mai ai de facut.

Mai e o zi si gata!

Lasă un răspuns

