Forgive and forget

1255

Zilele acestea am mai invatat una din lectiile vietii: sa ierti sau sa fi iertat. E la fel de greu si intr-un caz si in celalalt, dar dupa ce realizezi asta iti dai seama cat de puternic ai devenit iertand. Si am realizat ca nu poti ierta fara iubire pentru oameni, in general. Cand orgoliul ne opreste sa facem acest pas, de fapt suntem slabi. Sa ierti inseamna sa ai putere. Cu cat e mai greu sa faci pasul cu atat victoria pe care o simti apoi este mai dulce.

Pare dificil de inteles atunci cand esti manios, stii ca s-a gresit fata de tine si consideri o slabiciune iertarea. Incearca s-o faci si vei intelege, poate, ce spun eu. Dar trebuie sa treci totul prin inima.

Asa scriam in urma cu cateva saptamani. Apoi mi-am dat seama ca sunt lucruri peste care nu poti trece. Nu te poti elibera intotdeauna prin iertare…

Insa mai poate exista o sansa: sa uiti. Si sa renasti ca phoenixul din cenusa. Din cenusa propriei tale suferinte.

Lasă un răspuns

